夫婦受封牧師-Vavauni Ljaljegean及蔣記剛

.
一個人被神欽點成為牧師就很恩典了;一對夫妻受人感動決志為主而用,更讓人動心。
謝謝呼召人、給人感動的主上帝,今天在莎卡蘭教會封聘 Vavauni Ljaljegean及 蔣記剛牧師。
“不是你們揀選了我,而是我揀選了你們,並且指派你們去結那常存的果實。你們奉我的名,無論向父親求什麼,他一定賜給你們。"
" Inika timun a napeniliq tjanuaken, tiaken a napeniliq tjanumun, sa ku nu sekaulji tu venangalj tazua kaizuan a palalaut. Qau nu napakatua ku ngadan mun, kumalji a ki anema a nu sikiqaung tjai Kama, ki mun a pagaugavi sakamaya nimadju. “(約翰福音15章16節)
◆請點圖進入本文臉書更多影像
◆請點圖進入本文臉書更多影像